Monday, March 3, 2014

SLIM JUS ACAI BERRY





Penerangan Produk

Acai Berry Juice Powder adalah antioksidan yang kuat. 
Dengan setiap nafas yang diambil, anda sebenarnya menghasilkan radikal bebas - Oksidan tidak terkawal yang merosakkan sel!
Semakin anda berusia (tua), semakin berkuranganlah antioksidan semulajadi yang dihasilkan oleh badan anda untuk mengawal molekul-molekul pemusnah ini. Apabila semakin banyak radikal bebas terkumpul di dalam badan, kesihatan menjadi makin merosot, proses penuaan menjadi lebih pantas, menyebabkan anda mudah terdedah kepada pelbagai penyakit - daripada masalah kulit berkedut di usia muda, sehinggalah kepada penyakit-penyakit yang lebih kronik.


Cegah Kanser & Awet Muda

Para doktor bersetuju bahawa Jus Serbuk Acai Berry boleh memberikan banyak faedah seperti:
  • Mengurangkan risiko segala jenis kanser
  • Melambatkan proses penuaan @ membantu untuk awet muda
  • Merendahkan paras kolesterol
  •   Menyokong sistem ketahanan tubuh badan
  • Mengurangkan berat badan @ membantu detoksifikasi
  • Membantu melindungi daripada penyakit jantung dan strok
  • Menyelesaikan masalah sakit-sakit otot
  • Meningkatkan tahap tenaga & stamina
  • Menurunkan tekanan darah tinggi
  •  Membantu untuk mendapatkan tidur yang lena 

CARA PEMAKANAN

1. Sediakan segelas air minuman kegemaran anda (di syorkan air buah)
2. Ambil sepeket serbuk acai berry dan buka.
3. Taburkan serbuk kedalam minuman dan kacau.
4. Minum pada waktu pagi selepas sarapan atau waktu malam. sebelum tidur (kadar serapan nutrient adalah tinggi pada waktu ini)
*Amalkan sepaket untuk sehari untuk kesan yang terbaik 


Nutrien dari buah Acai Berry 

Beri Acai mengandungi pelbagai nutrien dan komponen yang sihat, termasuk:
Kalsium
Vitamin A
Vitamin C
Zat Besi
12 flavonoid yang berlainan termasuk resveratrol
Serat
Pelbagai asid amino



Baru-baru ini para penyelidik di University of Florida menguji kelebihan Acai Berry dan didapati terdapat element penting darinya yang dapat membantu dalam usaha menghapuskan sel-sel Leukemia yang sedang membiak. Ini bukan untuk mengatakan bahawa Acai Berry dapat menyembuhkan kanser, namun sekurang-kurang kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusan membantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!


HARGA PROMOSI !!! :

1 KOTAK (20 sachet) = RM35.00 sekotak
*market price RM60 sekotak*
untuk order, SMS to 019-427 9435 dengan kata kunci "Slim Jus Acai Berri"


SIJIL HALAL


TESTIMONIAL PENGGUNA ACAI BERRY KELUARAN KAMI

BERAT BADAN BERKURANGAN
"Saya makan dah 2 kotak. 2 biji sehari pagi dan petang. Lepas 3 hari makan, nampak kesannya. Hari ke 4 pagi, semasa buang air besar keluar seperti jeli kehitam-hitaman yang rasanya toksin dalam tubuh. Yang pasti berat badan semakin kurang dan kawan-kawan kata saya kelihatan kurus. Apabila timbang, turun beberapa kilo. Saya rasa lebih sihat, lebih ringan dan senang bergerak. Terima kasih Acai Berry. Saya sedang kumpul duit untuk jadi stokis kepada Acai Berry yang hebat dan dikagumi".

SEMBELIT
"Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."
- Hj. Damanhuri, Bangi -


ANGIN & SAKIT SARAF
"Ibu saya berumur 61 tahun& mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan berlaku, Namun, sejak mengamalkan Acai Berry awal Jun 2013, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan.. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan!"
- Encik Fakhri Affandi, Kuala Kedah -

PULIH DARI SAKIT KANSER
"Seorang pesakit kanser kelenjar di bahagian rahang di Jitra telah mengambil 2 kotak Acai Berry dan ulang lagi 2 kotak. Beliau mengatakan lidahnya dah berfungsi seperti biasa di mana beliau dah boleh makan dan merasai makanan semula. Saya merasa syukur dapat membantu insan seperti ini"
- Selva Kumar, Stokis Pulau Pinang -


KOLESTROL TINGGI DALAM DARAH
"Saya mempunyai masalah kolestrol tinggi dalam darah. Ini menyebabkan saya mengalami masalah penafasan sebelum tidur dan ketika bangun. Saya memang sukar untuk tidur. Sejak mengamalkan Acai Berry, masalah saya tiada lagi. Alhamdulillah!"
-Makcik Siti, Muar, Johor -

SELESAI MASALAH MUDAH MENGANTUK & MASALAH KAKI BERDENYUT
“Saya berumur 33 tahun. Kebetulan saya menerima bekalan pertama pada Jun 2013. Saya terus mengamalkan 1 paket sehari seperti yang disyorkan. Kesan yang ketara pada hari pertama hingga kini, saya tidak mengantuk semasa bekerja berbanding dengan tahun-tahun sebelumnya.. Denyut-denyut kaki saya semasa berpijak selepas tidur dan duduk lama dah tidak ada lagi
.- Ms Chin Yee, Perak –

PENAT KETIKA MENGANDUNG & WAJAH KUSAM
"Alhamdulillah, saya sendiri telah mula mengamalkan Acai Berry dan sudah masuk kotak yg ke-2. Jadi, setakat ini berlaku 2 perubahan ketara pada diri saya iaitu sentiasa rasa bertenaga walaupun tengah mengandung (6 bulan) dan suami mula puji muka saya nampak lebih segar mungkin kerana mendapat kualiti tidur yg baik."
- Pn. Syakirah, Stokis Parlimen Selayang -


BERTENAGA
"Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas. Tiada lagi sembelit. Tak perlu termenung lama lagi dalam tandas"
- Anas Rahman, Maju Junction -

TERUS AMALKAN
"Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot. Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."
- Hjh. Hamidah, Muar -


MURAH
"Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM55.00 sekotak ni..saya mampu la beli
-Hj. Nazir Shah, Kuala Kangsar -

MEMANDU TANPA CERMIN MATA
"Tanpa sedar saya memandu kereta tanpa cermin mata. Kalau sebelum ini saya silau ketika memandu dan WAJIB memakai cermin mata. Alhamdulillah, semuanya selepas mengamalkan 2 kotak Acai Berry. Menakjubkan. Syukur! Penglihatan saya semakin baik."
- En. Kamal al-Marbawi, Taman Pelangi Semenyih -

TINGKATKAN KUALITI SEKS
"Sejak setahun kebelakangan ini, saya tidak lagi mengalami ereksi setiap kali bangun pagi. Setelah disyorkan, saya mencuba 2 kotak. Ketika mencuba kotak pertama, saya berasa badan lebih bertenaga. Tidak mudah letih ketika bekerja. Untuk kotak kedua, saya mula merasakan kelakian saya kembali pulih. 'Dia'bangun sebelum tuannya bangun.
-Halimi, Sepang -


PULIH KECEDERAAN TULANG PINGGANG
"Hari-hari saya sebat (mencuba Acai Berry). Sakit pinggang dan kebas badan semakin berkurangan. Buang air besar pun best.. buang air kecil pun puas!" sambungnya lagi, "Dulu saya cedera kita bermain ragbi untuk universiti (ketika belajar), tulang belakang saya dibahagian pinggang terdapat keretakan kecil. Bagaimanapun keretakkan tersebut membuatkan saya tidak boleh berdiri terlalu lama. Kini, selaku penceramah takaful ING, saya perlu berdiri lama. Namun hanya sekitar 2 jam sahaja saya mampu. Setelah mengamalkan Acai Berry sebanyak 2 kotak, saya sudah boleh berdiri dan memberikan ceramah lebih lama.. saya sendiri tidak perasan sehinggalah saya ditegur oleh pelatih-pelatih takaful saya..Alhamdulillah!"
-Chor Sayong, Bdr. Sri Putra -

PENGLIHATAN LEBIH JELAS
"Mulanya saya mencari produk untuk kesihatan mata. Alhamdulillah terjumpa iklan Acai Berry di Harakah, bermakna jumpa produk dan peluang perniagaan. Setelah mengambili 2 kotak, penglihatan saya bertambah baik. Saya boleh membaca kembali huruf yang kecil di jam tangan pada usia setengah abad, Alhamdulillah. Antara pengalaman yang saya lalui semasa mengambil Acai Berry ini adalah, mata pedih dan berair pada hari 4, 5 dan ke 6 dan beransur kembali kepada biasa. Pada pandangan saya, mata antara pancaindera yang perlu jagaan rapi dan perlu kita kawal penggunaannya dan kerehatannya. InsyaAllah!
-Razali Salleh , Rasah, Negeri Sembilan -


SAKIT SENDI KAKI BERTAMBAH PULIH

"Saya cuma nak beri feedback tentang Acai Berry. Memang ada positive reaction. Sebelum ni, masa solat, memang tak boleh duduk antara 2 sujud & duduk tasyahud. Sakit! Memang terpaksa solat duduk atas kerusi. Alhamdulillah, Sekarang dah boleh duduk, walaupun lutut masih sakit lagi. Tapi tak teruk sangat. Jalan pun kurang sakit. Itu baru minum 5 botol! Ia membantu dgn supplement lain spt vitamin B12, calcium & glucosamine yg sebelum ni kurang perubahan drastik. Semua dgn izin Allah. Kalau 20 botol, dah boleh risk walk sepert dulu, confirm saya jadi stokis mobile. InsyaALLAH. Terima kasih.
- Pn. Rashidah, Bangsar -


Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahu tentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berry terbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.

 

HARGA PROMOSI !!! :

1 KOTAK (20 sachet) = RM35.00 sekotak
*market price RM60 sekotak*
untuk order, SMS to 019-427 9435 dengan kata kunci "Slim Jus Acai Berri"



TEMPOH BERKESAN
Pengguna disarankan akan mengamalkan sekurang-kurangnya 2 kotak untuk melihat kesan positif dari amalan Acai Berry. Penggunaan seterusnya amatlah digalakkan bagi mengatasi masalah-masalah kesihatan yang lebih serius. Walaupun Acai Berry mempunyai pelbagai khasiat, penggunaannya yang tidak konsisten dan berterusan tidak mampu mengatasi masalah kesihatan anda yang telah bertahun-tahun 'bersarang' dalam tubuh badan anda. Bayangkan adakah logik pemakanan (dari kategori sihat & TIDAK sihat) yang telah anda ambil sejak dari kecil hingga sekarang (sudah pasti melebihi 20 tahun) hendak diatasi hanya dengan pemakanan kesihatan 5 hari? (sekotak).


KAEDAH MENYIMPAN ACAI BERRY
Pastikan produk berada dalam keadaan sekurang-kurangnya suhu bilik. Jangan dedahkan produk secara terus kepada pancaran matahari.




No comments:

Post a Comment