Monday, July 16, 2012

SARANG BURUNG WALET BEAUTY


Testimoni 1
Mak Cik Cah - Alor Setar.
" Saya sangat berpuas hati menggunakan produk Sarang Burung W-Beauty ini. Saya baru mengambil 4 botol menggunakannya tetapi hasilnya sangat hebat. Badan menjadi ringan dan segar. Muka saya dahulu cengkung sehingga nampak tulang pipi dan urat tangan saya. Malah kesan gelap kedua-dua pipi saya sudah tiada lagi. Kini anak-anak saya juga menyedari akan perubahan yang berlaku ke atas diri saya. Kini mereka juga menggunakan Sarang Burung W-Beauty. Cuba beli dahulu baru tahu akan kehebatannya. "

Testimoni 2
Bushra Abu Bakar, Alor Setar.
" Selepas melahirkan bayi ketiga saya kerap berasa letih. Tambahan pula melayan kerenah kembar saya membuatkan saya tidak cukup rehat. Selepas saya mengambil produk Sarang Burung W-Beauty badan saya semakin bertenaga dan segar. Alhamdulillah produk Sarang Burung W-Beauty tidak menjejaskan saya menyusu anak ketiga saya. "







Sebelum ini tidak ramai yang tahu rahsia mengenai khasiat sarang burung walid (spesis daripada keluarga burung layang-layang). Cuma sejak kebelakangan ini ia mula diketahui umum serta mula mendapat sambutan daripada masyarakat terutamanya masyarakat Melayu.Bagi masyarakat Cina, pengambilan makanan kesihatan yang dihasilkan daripada bahan semula jadi itu sudah lama diamalkan.





Sarang Burung Walet Beauty Mengandungi Zat-Zat Protein ("Water Soluble Glyco Protein") Dan Mineral Yang Kaya Dengan Asid Amino, Karbohidrat, Kalsium, Sodium dan Potassium. Zat-Zat Ini Mempunyai Kesan Yang Amat Berkesan Untuk:

KHASIAT:
++ Membantu pertumbuhan sel dalaman badan
++ Merawat dan menyembuhkan luka kecil serta memperbaiki bahagian sel epidermal kulit
++ Melawaskan pembuangan hadas kecil
++ Memperbaiki sistem imunisasi badan
++ Menyerikan wajah dan melicinkan kulit, mengandungi ejen anti penuaan
++ Mengurangkan masalah lelah
++ Membantu mengurangkan batuk dan kahak akibat pengambilan rokok berlebihan
++ Mengurangkan dan mencegah jangkitan kerongkong
++ Digunakan untuk menguatkan sistem penghadaman dan juga paru-paru
++ Menambahkan kesegaran pada badan yang letih
++ Meningkatkan pengaliran darah dalam badan
++ Membantu menyahkan lemak dalam badan, untuk badan yang langsing dan jelita
++ Merangsangkan kecergasan minda
++ Membantu mengurangkan masalah sukar tidur (insomnia)

Kembalikan Ketegangan Otot Wajah
++ Ianya dapat membantu menyerikan wajah dan melicinkan kulit dan bertindak sebagai ejen anti penuaan sekiranya di ambil berterusan

Memulihkan Bahagian Kulit Bermasalah
++ Membantu merawat dan menyembuhkan luka kecil dan merangsangkan pembaikpulihan bahagian sel epidermal kulit

Memulihkan Tenaga Dan Daya Tahan
++ Membantu menyegarkan dan memulihkan tenaga
++ Meningkatkan keupayaan anda melakukan aktiviti harian dengan berkeyakinan

Untuk Badan Yang Langsing Dan Menawan
++ Mengawal gula dalam badan
++ Menyahkan lemak dalam badan, untuk tubuh yang langsing dan menawan

Memberikan Kanak-Kanak Kesihatan Yang Sempurna
++ Sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami batuk berpanjangan
Dapat mengurangkan penyakit lelah yang sering membataskan pergerakan kanak-kanak

Untuk Ibu-Ibu

++ Amat sesuai untuk ibu-ibu selepas bersalin seperti membantu memulihkan tenaga, mempercepatkan proses penyembuhan luka-luka dalaman juga sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin melalui pembedahan

Lain-Lain
++ Mempertingkatkan keupayaan dan tenaga seksual
++ Memperbaiki keinginan bio-seksual secara semulajadi
++ Membantu lelaki menguatkan buah pinggang dan paru-paru
++ Khasiat protein yang tinggi dalam sarang burung boleh meningkatkan prestasi seksual secara semulajadi


Cara Pemakanan:

Satu sudu makan pagi dan satu sudu makan malam setiap hari.
Menurut kajian yang dibuat oleh masyarakat Cina di Beijing mendapati ianya merupakan agen pemutihan kulit yang sangat baik dan juga baik untuk kesihatan mata.
Bagi penghidap asthma, ia juga dikatakan agen terbaik memulihkan sistem pernafasan dan memperkuatkan paru-paru.

Di Indonesia, terdapat laporan yang mengatakan sarang burung walid ini juga mampu mengubati kanser dan hepatitis B. Ini kerana sarang burung telah terbukti melalui ujian makmal yang dijalankan mengandungi nutrien2 dan garam mineral seperti glikoprotein, kalsium, zat besi, fosforus, iodin, dan vitamin2 yang lebih mudah diserap oleh badan manusia.


HARGA PROMOSI :

1 botol cuma RM8.00.

6 botol RM7.50 sebotol.

12 botol RM7.00 sebotol.

untuk order, SMS to 019-427 9435 (encik_lokman@yahoo.com)

*peluang dibuka kepada pengedar, keuntungan sehingga 50%, SMS to 019-427945 dgn kata kunci "Pengedar Walet"

SEMESTI NYA HALAL DAN DILULUSKAN KKM

sesuai digunakan oleh semua golongan lelaki dan wanita, dari umur 1 hari hinggan akhir hayat termasuk bayi, kanak-kanak, remaja, dewasa, warga emas dan wanita mengandung.
Tidak mengandungi pengawet & pewarna tiruan. Simpan ditempat dingin selepas dibuka.



TESTIMONIAL PENGGUNA SARANG BURUNG KAMI :



Sarang Burung Walet Beauty merupakan satu anugerah alam yang teristimewa dimana ia menyimpan 1001 khasiat yang dapat memberi manfaat kepada manusia disemua peringkat usia. Ia telah digunakan sejak beribu tahun dahulu di Negara China sebagai satu sumber pemakanan kesihatan lengkap yang telah terbukti keberkesanannya.

Sarang Burung Walid bagaikan satu keajaiban dalam bidang perubatan yang dapat mencegah, merawat atay menyembuhkan pelbagai masalah kesihatan manusia dari masalah kesihatan yang ringan hinggalah ke masalah kesihatan yang kronik. Ia juga sangat berkesan untuk kecantikkan kulit dan sebagai agen anti-penuaan.



HARGA PROMOSI :

1 botol cuma RM8.00.

6 botol RM7.50 sebotol.

12 botol RM7.00 sebotol.

untuk order, SMS to 019-427 9435 (encik_lokman@yahoo.com)

*peluang dibuka kepada pengedar, keuntungan sehingga 50%, SMS to 019-427945 dgn kata kunci "Pengedar Walet"


TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK SARANG BURUNG WALET BEAUTY


Testimoni 1
Mak Cik Cah - Alor Setar.
" Saya sangat berpuas hati menggunakan produk Sarang Burung W-Beauty ini. Saya baru mengambil 4 botol menggunakannya tetapi hasilnya sangat hebat. Badan menjadi ringan dan segar. Muka saya dahulu cengkung sehingga nampak tulang pipi dan urat tangan saya. Malah kesan gelap kedua-dua pipi saya sudah tiada lagi. Kini anak-anak saya juga menyedari akan perubahan yang berlaku ke atas diri saya. Kini mereka juga menggunakan Sarang Burung W-Beauty. Cuba beli dahulu baru tahu akan kehebatannya. "

Testimoni 2
Bushra Abu Bakar, Alor Setar.
" Selepas melahirkan bayi ketiga saya kerap berasa letih. Tambahan pula melayan kerenah kembar saya membuatkan saya tidak cukup rehat. Selepas saya mengambil produk Sarang Burung W-Beauty badan saya semakin bertenaga dan segar. Alhamdulillah produk Sarang Burung W-Beauty tidak menjejaskan saya menyusu anak ketiga saya. "

Testimoni 3
Kalsom Bt Sobat, 53 Tahun. Taman Mahsuri Jitra.
" Sebelum ini saya selalu sakit tumit kaki, sakit urat, letih, lenguh-lenguh badan dan sakit angin yang kerap mencucuk dada. Saya juga menghidap darah tinggi dan tinggi kolestrol. Selepas mengambil 4 botol Sarang Burung W-Beauty , penyakit yang saya deritai selama ini semakin sembuh. Senang kata, cubalah Sarang Burung W-Beauty tuan dan puan akan tahu kehebatannya. "

Testimoni 4 
Ismail Bin Shaari, 64 Tahun. Jitra.
" Sebelum ini saya sering alami sakit urat saraf dan lenguh seluruh badan. Saya juga kerap letih dan  mengantuk semasa memandu kereta. Alhamdulillah, dengan izin-Nya selepas saya mengamalkan 3 botol Sarang Burung W-Beauty seminggu kini saya telah sembuh sihat dan bertenaga. Kini, memandu sehingga lewat pagi sudah tidak menjadi masalah pada saya. "

Testimoni 5
Mak Cik Piah, 60 Tahun. Teluk, Alor Setar.
" Dahulu saya alami sakit di bahagian punggung kiri dan kanan. Sehingga menyukarkan saya untuk bergerak, malah saya terpaksa sembahyang dalam keadaan duduk, kerana tidak mampu untuk bangun dan duduk seperti dahulu. Saya juga tidak mampu untuk berjalan jauh lagi. Selain itu, saya juga mengalami sembelit dan sukar buang air besar. Sebelum berjumpa Sarang Burung W-Beauty saya telah mencuba pelbagai kaedah untuk mengubati penyakit saya. Alhamdulillah kini saya telah sembuh sepenuhnya. Kini Sarang Burung W-Beauty Sudah menjadi amalan saya."


Testimoni 6
Anisah, Alor Setar.
" Saya alami masalah sakit urat saraf yang sangat teruk sehingga tidak dapat bekerja dan mengangkat apa-apa barang. Tangan saya akan sakit dan mengggeletar. Saya juga kerap kencing, kencing manis, sakit gout cepat rasa lemah dan letih. Saya diperkenalkan dengan Sarang Burung W-Beauty oleh mak saya sendiri. Sebelum ini saya ragu-ragu untuk memakannya selepas tengok perbezaan pada mak saya. Saya terus ingin mencuba Sarang Burung W-Beauty. Kesannya sangat mengejutkan saya, sakit dan menggeletar di tangan saya makin lama makin hilang. Ia juga mengelokkan peranakan saya. Masalah kencing tidak lawas saya pun sudah tiada lagi. Paling mengejutkan kulit saya semakin halus dan cantik, dada seya sebelum ini jatuh kembali naik dan tegang. Terima kasih Sarang Burung W-Beauty. "

Testimoni 7
Ina, Penang.
" Saya mencuba 1 botol Sarang Burung W-Beauty sekadar hanya ingin mencuba. Perubahan diri saya mulanya disedari oleh rakan-rakan sekerja saya. Mereka menegur perubahan pada wajah saya. Jeragat saya sudah tiada, malah muka saya semakin cerah dan gebu."

Testimani 8
Siti 17 Tahun. Alor Setar.
" Remaja seperti saya kerap mengalami keputihan. Saya juga mengalami masalah keputihan dan berbau. Tetapi, selepas saya mengamalkan Sarang Burung W-Beauty masalah keputihan saya sudah tiada. Saya sarankan kepada remaja yang mengalami masalah keputihan seperti saya harus mencuba produk Sarang Burung W-Beauty "

Testimoni 9
Ayu, Sungai Petani.
" Saya menghidap buasir sejak zaman anak dara lagi. Selepas berumahtangga dan melahirkan anak masalah buasir saya semakin teruk. Selepas saya mengambil Sarang Burung W-Beauty saya mengalami buasir berdarah selama 4 hari. Tatepi, pada hari ke 5 penyakit buasir saya pulih. Paling mengejutkan ketulan buasir saya sudah tiada. Alhamdulillah dan terima kasih .


Testimoni 10
Cikgu Izat, Jitra.
" Sungguh selesa dan amat berkesan, ini kerana saya sebagai guru memerlukan saya untuk banyak berdiri. Bertahun-tahun saya menderita sakit kaki. Selepas mengambil Sarang Burung W-Beauty dapat memberi keselesaan dan menghilangkan sakit kaki yang saya hidapi selama bertahun-tahun, serta dapat menghilangkan stress semasa bekerja." 

Testimoni 11
En. Awang, Jitra.
" Alhamdulillah, produk Sarang Burung W-Beauty cukup murah dan keberkesanannya cukup hebat, hanya dengan 4 botol sahaja. Isteri saya tidak kembung malam lagi dan saya tidak perlu mengurutnya setiap hari lagi. Tidur saya dan isteri sudah lena dan selesa sekarang."

Testimoni 12
Husin Bin Sood, 80 Tahun. Anak Bukit, Alor Setar.
" Saya menghidap darah likat dan kulit kering yang teruk pada tangan saya lebih 30 tahun lalu. Kulit tangan saya juga mengelupas sehingga saya malu untuk bersalaman dengan orang. Saya berkongsi 3 botol Sarang Burung W-Beautydengan isteri dan anak saya. Alhamdulillah, hasilnya amat memeranjatkan saya. Tangan saya kini pulih dan normal seperti sebelum ini. Rasa letih-letih badan saya pun sudah tiada lagi."

Testimoni 13
Shimmah. Bukit Pinang, Kedah
" Saya sangat berpuas hati menggunakan produk ini. Baru 4 kali memakannya tetapi hasilnya sangat hebat. Badan menjadi ringan, segar, sakit saraf di tangan makin berkurangan. Dahulu apabila bangun pagi tangan saya akan sakit-sakit sehingga saya terpaksa meminta bantuan untuk bangun. Sekarang, Alhamdulillah tangan saya semakin kuat, sakit pun berkurangan. Malah sakit lutut saya juga telah sembuh dan yang paling hebat sekali breast saya 'up' dan tegang, rahim saya semakin baik, badan menjadi segar senang carita beli dan cuba dahulu baru tahu."

Testimoni 14
Marzuki, Bukit Wang, Jitra
" Isteri saya mengalami masalah sakit yang kuat pada pangkal rahim. Isteri saya telah mencuba pelbagai cara namun semuanya mengecewakan. Isteri saya masih lagi mengadu sakit pada rahimnya, walaupun telah mencuba pelbagai jenis produk yang lain. Syukurlah, selepas isteri mencuba Sarang Burung W-Beauty selepas 4-6 hari isteri saya telah menunjukkan perubahan positif. Kini, dia sudah boleh melakukan aktiviti harian tanpa sebarang gangguan lagi."

Testimoni 15
Halim Bin Man, 58 Tahun. Sungai Petani.
" Sebelum ini saya mengalami masalah rabun mata. Selepas saya mencuba Sarang Burung W-Beauty. Saya dapati perubahan begitu ketara sekali. Sekarang keadaan mata saya bertambah baik, malah boleh melihat tulisan-tulisan yang tertera pada papan tanda di tepi jalan dengan jelas."





HARGA PROMOSI :

1 botol cuma RM8.00.

6 botol RM7.50 sebotol.

12 botol RM7.00 sebotol.

untuk order, SMS to 019-427 9435 (encik_lokman@yahoo.com)

*peluang dibuka kepada pengedar, keuntungan sehingga 50%, SMS to 019-427945 dgn kata kunci "Pengedar Walet"


RAMAI TELAH BERJAYA !! JOM DAPATKAN SECRET SPA FACIAL, untuk wajah licin dan muda. KLIK SINI : Secret Spa Facial

No comments:

Post a Comment